miércoles, 1 de mayo de 2019

UDI 5 : THE TIME MACHINE

UDI 5: THE TIME MACHINE (6th May -  21st June)

1. Listen, read and answer: Looking at art
2. Expressions to describe and express opinions
3. Revise grammar as part of final evaluation (present continous, present simple, past simple, irregular verbs, there is-there are, 5w´s questions and answers...)
4. Revise and add vocabulary as part of final evaluation (describing people, places, actions...)
5. What can you see? Look and talk
6.  What can you see? Think and write. Describe the painting given following the instructions and the script learnt in class (team work)
7. Create your own painting and describe it. (individual work)
8. Diverse worksheets related to grammar and vocabulary

The final mark will depend on your work in class, your practice of speaking English, your homework correctly done and on time, worksheets, your team work to describe a famous painting both written and spoken, your individual creation with the writing describing it. In class, we will work on a script to describe the painting. Your painting will decorate the school walls.


UDI 5: LA MÁQUINA DEL TIEMPO (6mayo-21 junio)

1. Escuchar, leer y contestar: Mirando arte
2. Expresiones para describir y expresar opiniones
3. Revisar gramática como parte de evaluación final (presente continuo, presente simple, pasado simple,verbos irregulares, hay, 5w´s preguntas y respuestas...)
4. Revidar y añadir vocabulario como parte final de la evaluación (describir gente, lugares, acciones...)
5.¿Qué puedes ver? Mira y habla
6. ¿Qué puedes ver? Piensa y escribe. Describe la pintura dada siguiendo las instrucciones y el guión aprendido en clase (trabajo en equipo)
7. Crea tu propia pintura y describela. (trabajo individual)
8. Diversas fichas relacionadas con gramática y vocabulario.


La nota final dependerá de tu trabajo en clase, tu práctica de English hablado, tu tarea hecha correctamente y a tiempo, fichas, tu trabajo en equipo para describir un cuadro famoso tanto escrito como hablado, tu creación individual con la descripción escrita. En clase, trabajaremos en un guión para describir el cuadro. Vuestros cuadros decorarán las paredes de la escuela. 




No hay comentarios:

Publicar un comentario